dinsdag 27 juni 2017

Veerpoot lager geluid

How to change your shock absorbers and springs the easy way. Schokbrekers en veren vervangen simpel. Vooral omdat het zelfde geluid onbelast (op de krik of brug) vaak niet hoorbaar is.


Dan draait de lager , en dus de veer niet goed meer mee in een bocht. Afhankelijk van de inbouwplaats en bereikbaarheid van die lagers is 2u per kant niet verkeerd geschat. Bovendien kost een lager van een audi Abehoorlijk wat meer dan euro.

Re: krakend veerpootlager. Volgens monteur Vw zijn de veerschotel lagers niet kapot. Geluiden komen omdat de bus is verlaagd. En inch velgen heeft. Bestel Veerpootlager in OEM kwaliteit voor uw voertuig en profiteer van de hoge kwaliteit, lage prijzen en snelle en betrouwbare levering van Veerpootlager en andere.


Zowel de Peugeot 3als de 2van mijn vriendin maakt een kloenk- geluid als je stuurt. Oorzaak daarvan is vrijwel zeker het bovenste veerpootlager. Meer resultaten van forum.


KLONG geluid met ver naar links en ver naar rechts sturen.

Ik vermoed dat je veerpootlager stuk is. Draai het stuur eens uit terwijl je iemand onder de motorkap laat luisteren. Als het geknars daar heel duidelijk te horen is, is het waarschijnlijk het veerpootlager. Een andere, kleinere kans is dat je met een gebroken veer rijdt. Niet volledig doormidden, maar . Wat Pobresh zegt kan, maar aangezien het een Megane betreft zou ik ook zeker de veerpoten goed nakijken.


Gebroken veren zijn een kwaal van de Megane en kunnen bij insturen ook een bonk geluid veroorzaken. Controleer ook de bovenste domlagers , de lagerverbinding aan de bovenzijde van de . Conclusie was dat de veerpoot lagers vervangen moesten worden, omdat deze erg broos waren. Toen men deze wilde vervangen waren vervolgens de veren niet in orde. Deze dienden vervangen te worden.


Nadat deze veren vervangen zijn . Bijgeluid veerpootlager. Een veerpootlager van Fiat Doblo maakt tijdens sturen geluid. Ik zeg goedkeur maar zijn er andere meningen ? Misschien is de vraag al eens gesteld . Dit geluid heb ik ook gehad bij de Ven toen waren de veerpootlagers versleten.


De bovenkant van de schokbreker gaat in een stalen bus, dat is een deel van het lager.

De gaten hiervan moeten precies uitgelijnd zijn met de gaten in de schotel van de veerpoot. Het probleem wordt eigenlijk alleen maar erger, er treed nu ook een pokkend geluid op. Precies het geluid van een versleten stabalisatorstang, maar dit is het dus niet. Het enige waar het naar mijn mening nog in kan zitten is de schokdemper zelf of het toplager van de veerpoot.


Het zijn naar mijn idee de veerpootlagers boven op de veerpoten. Maar weer een afspraak . Tevens mag het ook wel na 200K op de klok, en gelijk een setje nieuwe toplagers op de veerpoten zouden mijn Berlingo weer veilig en goed rijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts