De ontsteking van een turbo - auto vervroegt niet alleen, maar verlaat ook weer bij een bepaald toerental bij vol boost. Het maximale aantal graden, welke de. Het is de laatste jaren een rage geworden, om op een atmosferische motor, een turbo , compressor of een G-lader te bouwen. Ik heb een Renault Wind 1. V en zou deze graag voorzien van turbo en intercooler.
Liefst met specialisatie renault, ik heb al verschillende adressen gevonden, maar niet voor Renault.
Weet iemand soms adressen waar ik deze ombouw zou kunnen laten doen? Om je auto meer vermogen te geven en te laten brullen als een leeuw, zijn er verschillende motortuning onderdelen te koop. Turbo upgrade in de planning?
Serieuze vermogenswinsten realiseer je na montage van een grotere turbo. Laat de turbo altijd goed afkoelen! Ga je een stap verder open dan je blok en monteer scherpe nokken assen, race kleppen, klep schotels, hoge compressie zuigers, ARP blok bouten, ACL lager schalen.
Ook om performance motoren (VAG) te laten bouwen bent u bij ons aan het goede adres! Op zoek naar meer informatie over een turbocharger of wil je een nieuwe of een gereviseerde uitlaatgas turbo in laten bouwen ? Mijn vraag is wat heb ik nog meer nodig om te turbo normaal te laten werken.
Heeft iemand toevalig een . Afbeeldingen van turbo in auto laten bouwen Meer afbeeldingen voor turbo in auto laten bouwen Afbeeldingen melden Bedankt voor uw feedback. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Wat zouden de benodigtheden zijn om een turbo op een benzine motor te plaatsen, zijn er hier mensen die al zoiets hebben gedaan?
Zou misschien voor op mijn opel 2. Normaal gezien zal de benzine druk . Dat krijg je in België NOOIT legaal verzeker ook al . De supercharger heeft als groot voordeel ten opzichte van een turbo , dat het uitlaatsysteem niet aangepast hoeft te worden. Overigens meent een turbo minder ruimte in beslag dan een mechanische compressor. Het is uitermate belangrijk te weten of een turbo voor de auto in kwestie (of eigenlijk: voor de cilinderinhoud en het motorkarakter) geschikt is. Maar wat is dan de reden dat fabrikanten van automotoren de turbo niet standaard inbouwen? Wij hebben voor u de voor- en nadelen van de.
Dit nadeel kan worden opgevangen door altijd warm te rijden en de motor na stilstand goed af te laten koelen. Vervang bij een turbo het liefst de uitlaat vanaf de downpipe (direct na de turbo ) voor een exemplaar met grotere diameter. Maar je hebt wel een unieke auto als ie klaar is!
Maar even serieus: je kunt niet gewoon een turbo ergens op schroeven. De compressieverhouding van een turboloze moter ligt hoger dan bij een motor met turbo (ongeveer 1:ipv ongeveer 1:8). Als je er gewoon een turbo op schroeft gaat je motor .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.