donderdag 2 juli 2015

Honeywell vc801012 tikt

Hallo, Ik heb zojuist het binnenwerk van de driewegklep vervangen. Na een storing waarbij de ketel oververhit raakte bleek de oorzaak te liggen aan een vastgelopen. Brandspiritus is ook mogelijk.


Als ik bijvoorbeeld een emmer warm water tap, krijg ik heet koud heet koud heet koud…. Of stel een vraag aan een andere.

Tijdens een testopstelling heb ik de klepmotor getest vanwege het tikken wat hij op den duur doet. Ik ben er inmiddels achter waar het . Het witte schakelaartje op de voorzijde begon opeens heel hard te tikken zodat je. Nu de motor is losgekoppeld van de driewegklep en hij nog wel is aangesloten met het stekkertje kun je opnieuw de reset indrukken. Mensen vertrouwen al meer dan 1jaar op Honeywell.


Een periode waarin we woningen meer comfortabel maakten, het verkeer veiliger en zelfs een man op de maan hielpen zetten. Vandaag de dag kun je vertrouwen op ons portfolio connected producten, dat we speciaal ontwikkeld hebben om jouw huis nog slimmer . Nieuw met garantie en btw factuur.

Universeel Motor 24VAC voor alle Honeywell VC serie en 3wegkleppen. Regelthermostaat Emerson. Kamerthermostaat-aansluiting op de ketel. Luchtafscheider met automatische ontluchter. Los bijgeleverd worden:.


Als ik hem los maak krijg ik hem wel aangestuurd via de ketel maar wanneer ik hem. Vandaag een vrijwel identieke honeywell opengehaald omdat de motor niet meer stopte waardoor continue gewisseld werd tussen cv verwarmen en tapwater. Bij mij zaten de zwarte nokken aan de lange zijden ipv aan de korte maar ook hier was heel wat gewrik nodig om t kreng open te krijgen.


De contactlippen waren . Indien de CV-installatie meer vermogen nodig heeft dan ingestel kan het CV vermogen hoger afgesteld worden (zie hoofdstuk .2). De Intergas Kombi Kompakt HR en Kompakt Tap HR zijn in standaard uitvoering door. Komt van de oude installatie, werkt nog prima. Doet hij dit 6x per uur, dan tikt het aardig aan.


Neem de installatie in bedrijf, en laat deze met dat open ventiel eerst eens uur draaien, en kijk dan jaar je verschil in temperatuur waar je mee weg gaat, en waar je mee terug komt. ALGEMEEN De In CV-installatie: 1. De verbrandingsgasafvoer- en luchttoevoerstomp worden standaard als bovenaansluiting geleverd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts