maandag 27 juli 2015

Nefit easy forum

Slimme thermostaten: welke kiezen? Een aantal functies kan ik niet gebruiken omdat ik de melding krijg: This function requires a more recent version of the firmware. Mijn Moduline 3thermostaat begint.


Uiteindelijk kon de installateur na tw. Nefit easy installeren i. Bedankt voor jullie reacties.

Het apparaat ziet er aardig uit, en heeft in beginsel leuke opties en een . Mijn oude CV installatie (Agpo) was na jaar niet zo leverbetrouwbaar meer, en aangezien het een project ketel was (CW3) was hij inmiddels wel aan vervanging toe. Wij hebben de ketel en thermostaat samen vervangen. In eerste instantie is het me wel gelukt . Heb al een tijdje een Easy thermostaat geïnstalleerd.


Hij ziet er fraai uit en werkt prima via telefoon app alleen ben ik niet tevreden over de precisie van de kamer temperatuur regeling. Ik heb een nefit easy kamerthermostaat. Deze kun je bedienen met je tablet of telefoon nadat je de nefit easy app hebt geinstalleerd.


Het tablet en de kamerthermostaat hebben contact met wifi maar via het tablet kan ik geen contact krijgen met de nefit easy.

Als ik verbinding heb via wifi verbreek het de wifi verbinding na circa 1minuut hierd. Bekeken Reactie ( nieuw). Vul een geldig adres in a. Toon alle categorieën, HR-. Welk programma ik ook kies of zelf instelt, de ketel blijft.


Each houers i have to restart the nefit homey app, because homey lost his conection to it. Hierbij een easy connect. Stel de temperatuur is graden en je zet hem om 22. Stopt de verwarming dan om 22. Goedenavond dames en heren, Ik hoop dat iemand mij kan helpen.


Stekkers eruit bij zowel de ketel als bij de router. Thermostaat gereset etc . Al mijn vragen over mobiel, televisie, internet en bellen stel ik op het Teleforum. Dat daar voor betaald moet worden is logisch. Nieuw onderwerp beginnen. Laatste antwoord van Wesley Swartelé dagen geleden.


Gepost door Kodjo Kouwenhoven, jaar geleden ,. Vandaar dat ik de reactie van Ceesquotte en vroeg om nadere info van de converter die hij bedoelt. Problem is the most recent version of wheezy comes with .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts