dinsdag 21 juli 2015

Eglobal central ervaringen 2016

Goedemiddag,ik heb een bestelling gedaan bij eGlobalCentral. Normaal gesproken ben ik van het goed uitzoeken, recensies lezen enz. Global Central BE bedrijfsinformatie en koperservaringen door expertgebruikers van Tweakers.


Al met al een prima ervaring en ik zou de volgende keer zeker weer de gok nemen, omdat er eigenlijk vrij weinig fout kan gaan. Ik vraag mij af of iemand ervaringen heeft om bij deze shop producten te kopen.

De prijzen liggen hier aanzienlijk lager dan in NL. Mits je iemand in DE kent zullen de import-kosten en de verzendkosten wel . Wereldwijde webwinkel in consumentenelectronica met vestigingen binnen de EU dus geen gedonder met douane. Heeft iemand ervaring met deze webwinkel . Ik heb ook mijn twijfels. Weer een nieuwe registratie waarbij is dit te vertrouwen? Ik lees op hun site eGlobaL Group has been providing online shopping services for more than years maar lees elders Registered October.


Er is er geen sprake van importkosten.

Inmiddels heb ik via paypal keurig mijn centjes terug ( binnen dagen) en heb ik de order opnieuw geplaatst. Volgens de website komt er geen tax of douane kosten bij, dat gaan we zien als het binnenkomt, ik laat het zsm weten. Heb zelf geen ervaring met die site, maar ik ken het wel van tweakers.


Ik zat een beetje te kijken naar een nieuwe iPa nu kwam ik bij Eglobalcentral. Dit onderwerp is gewijzigd maanden, week geleden door Night. In verhouding met de €8bij de meeste camerawinkels in NL scheelt dat nog al. Is dit ook zo genaamde grey market? But luckily i was able to get my money back through my credit card company.


Lees de ervaringen en reviews van klanten. Betrouwbaar om te bestellen? All ratings, customer reviews, experiences and testimonials - collected independently by eKomi from real buyers. Op deze manier zorgen wij voor een leuke, voordelig en stress vrije winkelervaring.


We hebben eglobalcentral. De eGlobal groep bestaat meer dan jaar. Wij hebben in het totaal online . Kent iemand deze webshop, globalcentral.


Deze bied de nieuwe eos 6d voor €118o,- ,normaal is het te mooi dus.

Vandaar de vraag of iemand er ervaring mee heeft of heeft gehad met deze shop. Do not be fooled by this company. I purchased a Samsung Galaxy Tab S 10. I mistakenly ordered from them thinking it was a website I had used before so did not make my usual checks.


LINKS: -Objetivo Canon 50mm 1. TrustPilot site you can see that a few people saying they were expecting customs charges but did not get any. This is not obviously a guarantee as I have had some parcels marked as gift be charged .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts