vrijdag 14 oktober 2016

Viessmann armseinen

Dit armsein heeft een elektromagnetische aandri- jving, een eindafschakeling en een contact voor treinbeïnvloeding. Viessmann armseinen hebben zeer filigrane mas- ten die zeer voorbeeldgetrouw zijn. Daarom moet u het sein NOOIT aan de mast vastpakken maar altijd aan de bodemplaat, resp. Viesmann levert voor een redelijke prijs fraaie armseinen naar voorbeeld van de DB.


De elektromagnetische aandrijving zit aan de mast vast in de lengterichting en wordt door een gat in de treintafel gestoken en bevindt zich na montage onder de tafel.

De armen worden mooi langzaam gestel . Vervolgens het zelfde sein alleen 2x geel,2x zwart,1x bruin en 1x groen en 1x rood. Volgens mijn zijn de blauwen het . Ik denk dan aanzelfbouw seinen van Viessmann zowel de eenarmigge als armigge versie ( o.a. te koop bij conrad). Zijn er ervaringen met deze zelfbouwseinen?


Modeltreinexpress, is de internetwinkel van Nederland voor al uw modeltreinen en toebehoren. Weet iemand waar ik deze kan kopen?

Hallo vrienden, Vooreerst prettige eindejaarsfeesten en allen een voorspoedig nieuwjaar. Vooral een goede gezondheid en veel modelspoorvreugde. Ik zou digitaal willen rijden bij middel van I-train. Ik ben nu bezig met al mijn C-rails door te . Het sein zit op een decoder met twee dcc adressen 1en 102. Natuurlijk gaat er dan ook maar kleur werken.


Thema, Bestandsnaam, Versie. Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen.


Een uitgebreid pakket met voornamelijk figuren, lantaarns en seinen. Alles verkeert in nieuwstaat. Nieuwstaat (3), in goede staat (1) - in ovp (3), zonder ovp (1). Voor Project Waldberg heb ik hoofdzakelijk wisseldecoders van Märklin en Viessmann gebruikt. Bij De Lage Zij heb ik het anders aangepakt.


De decoders schakelen zowel de wissels als de armseinen.

Omdat ik heb gekozen voor wisselaandrijvingen met geheugendraa gebruik ik schakeldecoders om de wissels te . Van de Fleischmann wisselaandrijving . Ik vind het persoonlijk de mooiste sein wat tot nu toe te koop is zeker ook qua prijs verhouding. Ik denk ook dat alle spoor nullers die deze mooie Vliessmann armseinen op hun spoor nul baan naar . Voor een realistisch treinbedrijf op de modelspoorbaan mogen seinen natuurlijk niet ontbreken. Misschien is alleen wat electronica genoeg. Signalmanufactur Ralf D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts