woensdag 26 oktober 2016

Aanjager vw polo werkt niet

Sinds vanmiddag werkt de ventilator niet meer op stand en doet het wel iemand een idee? AC gaat ook alleen aan op stond anders. Volkswagen Polo BlueGT 1. Heb hetzelfde probleem geha alleen bij mij was niet alleen het weerstandje kapot, maar ook de aanjager.


Geen warme of koude lucht.

De blower doet helemaal niets meer, ik heb een climate control. Ik hoor wel alle kleppen bewegen en ik had op een site gelezen dat ik de climate . Ik plaatste de ventilator van stand naar en plots deed de ventilator niets meer. De verlichting van de knoppen van de ventilator werkt nog wel, enkel komt er geen lucht meer uitgeblazen, niet warm, niet koud.


Iemand een idee want het probleem kan zijn? Deze zit overigens onder je dashboardkastje bij de Golf en Polo , is een kwestie van een paneeltje wegschroeven en je kunt zo de kachelmotor eruitdraaien. Het gaat echt puur om de aanjager volgens mij. Dus dan is er aan de kachel zelf niks .

Sinds een paar dagen is mijn kachelventilator ermee opgehouden. Hij reageert niet meer op de knop die hem bedient. Ik heb zojuist de ventilator aan een aparte 12V voeding gekoppeld en dan draait hij wel. De ventilator is dus zelf het probleem niet.


Kan het de knop zelf zijn die defect is, of zit er nog . Heb de zekeringen gecheckt en zie zo niet dat er een kapot is. Hoe weet je dan als kabel niet goed is. Zj8h8bRUVTY Vergelijkbaar feb.


Stand gaat gewoon op full power zonder weerstand. Een weerstand wordt warm en gaat na verloop van tijd stuk. Daarom is het ook altijd de 3e stand die vrolijk door blijft gaan. Climate Control VW Polo doet niet goed - AutoWeek.


De blazer kent standen, maar begint eigenlijk pas echt te blazen op stand 6- of daaronder werkt hij voornamelijk niet - of heel zacht, af en toe heb. Stand is rechtstreeks volt op de aanjager. De lagere standen hebben een voorschakelweerstand telkens. Meestal een veer met of zonder porselein er rond.


Waar ze zitten weet ik niet.

Maar meten alvorens te breken zou ik overwegen. Kijk naar de Autodoktoren . Ik zag net een Skoda rekening in de onderhoudshistorie van mijn Fabia I. VW je zou dus verwachten dat hij ook via andere kanalen (en goedkoper) verkrijgbaarzou zijn. Hallo ene probleem opgelost met de vr, dient het volgende probleem zich alweer aan. Van de week de zekering van de climate control ( aan bijrijder kant) eruit gehaald en deze gecontroleerd.


Deze weer erin gedaan en werkt alles weer goed. Nu na dagen is het weer afgelopen met de ventilator. Weet niet wat de reden is. Geef uw kenteken in en ontdek wat Winparts.


Vind hem bij UitlaatDiscounter. Voor iedereen een voordeel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts