maandag 16 juli 2018

Kachel blaast alleen warme lucht

Kachelkraan blijft gewoon hangen in de stand waarin ie dan staat. Geloof me, met warm ben je een stuk beter uit. Verwisselen is relatief eenvoudig en snel gedaan.


Schoonmaken heb ik zelden gehoord dat dat het gewenste resultaat gaf. Hou er alleen wel even rekening mee dat je daarna je koelvloeistof .

Meer resultaten van forum. Zodra ik de verwarming aanzet ( blower ) komt er alleen maar hete lucht uit. Ook als de verwarming uit staat, komt er nog iets van warme lucht uit.


Dit probleem heb ik een half jaar geleden ook gehad maar dat was ineens weer over. Sinds enige tijd blaast onze Valleen nog maar warme lucht. Kachel blaast alleen nog maar warme lucht.


Het maakt niet uit hoe de temperatuurknop staat. Het inschakelen van de airco heeft geen tot nauwelijks effect.

Na een tijdje (minuut of 115) gaat het over en blaast hij weer koude lucht. Hallo, Ik hoop dat hier mij iemand verder kan helpen. Maar geen duidelijke probleemstelling. Weet iemand of dat het probleem kan . Ik weet alleen niet of dit ook voor mijn type 3geldt. Is niet de tandwielen, dat geld alleen voor de gescheiden airco, fase gaat het vaak om de sensor naast de radio die niet goed is of vol stof en . Ook al staat de airco aan, en zetten we de verwarming op de koudste stan dan nog blaast er bloedhete lucht naar binnen.


Heb erg het gevoel dat ik aan . Heren, Sinds enkele dagen heb ik plotseling een probleem met mijn verwarming. Mijn verwarming waar ik eerder nooit problemen mee heb gehad blaast opeens alleen maar koude lucht. Hoe warm ik hem ook maar zet blaast die koude lucht ( voor en achter), als ik hem op kouder zet voel ik hem wel . Beste allemaal,Helaas heb ik een probleem met mijn bmw. De kachel blaast alleen maar koude lucht. Op internet is er wel het één en ander te vinden maar helaas nog niet tot een oplossing kunnen komen.


Hallo ik heb het volgende probleem. Wie herkent dit probleem? Sensor middenconsole is schoongemaakt, maar dat lijkt me niet de oorzaak, de buitenthermometer werkt prima.

Dus ook als de temperatuurknop helemaal koud staat, blaast hij toch warme lucht. Hij blaast de ene keer alleen maar warme lucht en de andere keer alleen maar koude lucht, dit lijkt volledig random. Soms gaat het na een tijdje vanzelf.


Het lijkt echt alleen aan de . Ik gebruik hem eigenlijk nooit want hij werkt niet goed. Ik heb dan geen ECC maar alleen Airco. Ik moet hem laten vullen. Maar bij mij werk dde koude en warmte regeling niet helemaal. Als ik mijn kachel op warm draai bijft hij koude lucht blazen.


Meestal na een half uur of een uur gaat hij opeens wamre . P iemand misschien ook een keertje gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts